فناوری سطل زباله در حال تخلیه خود: واقعاً چقدر خوب کار می کند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 40
نویسنده : jessica

 

مانند بسیاری دیگر از صاحبان خلا vac ربات های موجود ، من نیز خراب شده ام. دیگر کافی نیست که من یک ربات عالی و جذاب دارم که می توانم تمام جاروبرقی های اطراف خانه ام را برای خودم انجام دهم. در حقیقت ، گاهی اوقات من از دستگاه کوچک کوچکی که روزی من را بسیار شاد کرده بود ، آزرده خاطر می شوم. چرا؟ از آنجا که من یک سگ دارم که دائماً می ریزد ، این بدان معناست که مجبورم هر بار پس از اجرا شدن سطل جمع آوری خاک ربات خود را خالی کنم. آه بشریت!

نه ، در واقع یک معامله بزرگ نیست - اما همچنین مشکلی نیست که دیگر مجبور باشم با آن کنار بیایم. این به این دلیل است که خودم یک مدل جدید خلاuum ربات با ویژگی درخشان به نام خود تخلیه پیدا کردم.(self-emptying)

همانطور که از نام این ویژگی پیداست ، این یک قابلیت عالی است که به شما امکان می دهد ربات شما پس از تمیز کردن ، خود را خلاuum کند. از یک اسکله مخصوص استفاده می کند که به عنوان پایه شارژ استفاده می شود و تمام گرد و غبار ، خاک و موهای حیوانات خانگی را از خلا rob ربات بیرون می کشد. این بدان معناست که به جای اینکه هر بار که آن را اجرا کرد آن را خالی کنید ، فقط باید خلاصه ربات خود را ماهیانه یک بار خالی کنید!


خلا Which کدام ربات خود را خالی می کند؟

این صدا را می شنوید؟ این می تواند Roomba جدید باشد که با رقابت خود کف را پاک می کند.

Roomba دارای یک نسخه جدید و جدید است بهترین خلا rob ربات سال 2020: iRobot Roomba ، Neabot و موارد دیگر

آنچه این امکان را می دهد CleanBase ، دکمه اصلی سیستم Neabot Nomo است. بخشی از شارژر ، خلاuum و سطل آشغال مکانیکی ، این دستگاه عملکردهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. مهمترین مورد ذخیره سازی خاک است.

از لحاظ تئوری ، حتی اگر روزانه Nomo را اجرا می کنید ، لازم نیست که یک ماه کامل با غبارهای داخلی ربات سر و کله بزنید.

آیا نگهداری و نظافت وجود دارد؟

شما باید نظافت و تمیزکاری منظم جاروبرقی رباتیک خود را به طور کامل انجام دهید تا مدت طولانی دوام بیاورد. همه مدل ها دارای یک راهنما برای کمک به طولانی شدن عمر آن و به حداقل رساندن ساییدگی هستند.

تقریباً تمام جاروبرقی های رباتیک بدون کیسه هستند و دارای یک سطل یا سطل پلاستیکی هستند که برای ذخیره خاک ، گرد و غبار و سایر آوارها استفاده می شود. پاک کردن ، خالی کردن ، تمیز کردن و جایگزینی آن آسان است. برخی از مدل ها به طور خودکار خالی می شوند.

فیلتر موجود بر روی جاروبرقی ربات شما بسته به مقدار کثیفی که ربات جمع می کند و مشخصات تولید کنندگان ، باید پس از هر سه یا چهار چرخه تمیز و سطل آشغال تخلیه شود. این امر برای حفظ حداکثر قدرت مکش توصیه می شود. بسته به فرکانس استفاده از ربات و آنچه که سازنده توصیه می کند ، فیلتر باید هر 3 تا 6 ماه تعویض شود.

فیلترهای HEPA یا فیلترهای هوا با ذرات راندمان بالا دارای قابلیت شستشو و استفاده مجدد هستند. بنابراین طول عمر آنها بهتر از فیلترهای استاندارد است. فیلترهای HEPA فیلترهایی با کارایی بالا هستند که بقایای کوچکتر از 0.3 میکرون را می گیرند. این فیلترها به ویژه برای افرادی که ممکن است به مواد حساسیت زا حساس باشند توصیه می شود.

برس اصلی موجود در زیر ربات ، و برس جانبی باید به طور مرتب با یک ابزار تمیز کننده که همراه با جارو برقی ربات است تمیز شود. با این کار از جمع شدن بقایا و ایجاد سوf عملکرد ربات جلوگیری می شود.

چرخ های محرک راست و چپ و همچنین چرخ های کرچک نیز باید از نظر باقی مانده بررسی شده و به طور منظم نگهداری شوند.

آیا Neabot Nomo خودش را خالی می کند؟

از دیگر ویژگی های اصلی جارو برقی رباتیک - فناوری تخلیه خود - متفاوت باشید.
کشتی Neabot Nomo با یک قسمت بزرگ شبیه سطل آشغال به نام Clean Base که به پایه شارژ متصل می شود. با تمیز کردن خلا vac ربات ، به طور خودکار به حوض باز می گردد. Clean Base پس از اتصال ، گرد و غبار و موهای سطل زباله ربات را می مکد.

برای سهولت زندگی شما ، Neabot می تواند سطل زباله خود را خالی کرده و به طور خودکار و بدون هیچ کمکی از انسان ، کار تمیز کردن را از سر بگیرد. وظیفه تمیز کردن را فراموش کنید و روی همه موارد دیگر تمرکز کنید. برنامه های تمیزکاری خود را برنامه ریزی کنید و اجازه دهید Neabot بقیه کارها را انجام دهد.


آیا نیبوت ارزش پول را دارد؟

سیستم Vacuumrobot و CleanBase در واقع دو خلاu ربات هستند که با هم کار می کنند. پس از تمیز کردن ، ربات به CleanBase برمی گردد. در آنجا ، CleanBase سطل زباله Neabot را خالی می کند (با مجوز از خلا powerful قدرتمند خود). در حین انتقال ، نبوت توضیح می دهد که هوا از آن خارج نمی شود. در نتیجه ، گرد و غبار و سایر ذرات باید در داخل آن باقی بمانند ، نه اینکه به بیرون نشت کنند تا در هوا منتقل شوند.

یک کیسه گرد و غبار ، یادآور کیسه های خلا school مدرسه قدیمی ، به عنوان ذخیره سازی خاک CleanBase عمل می کند. حتی پس از پر شدن کیف ، مجبور نیستید دستان خود را کثیف کنید. فقط کیسه را بیرون بیاورید ، آن را پرتاب کنید ، سپس یک کیسه جدید را بگیرید. کیت CleanBase همراه با یک بسته دو عددی است. بسته های پر کردن را می توانید در gadgetplus در هر زمان خریداری کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: